środa, 31 sierpnia 2016

Yamoshi cd Scavenger

Fajnie, zostawila mnie z jakims nowym... Moze juz czas kogos poznac? A nie siedziec ciagle samej?
-Jesteś tutaj nowy? Nigdy Cię tutaj nie widziałam-Powiedziałam próbując zatuszować te ciszę krazaca wokól nas.
-Tak, niedawno przybyłem-Odpowiedział mi nie spuszczając mnie z oka...
-Też jestem tu od niedawna-Powiedziałam to ruszając w stronę czarnego jeziora-Oprowadzę Cie po okolicy, na tyle ile sama wiem, co gdzie jest. Nie zdziw sie jesli sie zgubimy-Obrucilam leb w jego kierunku i poslalam leciutki usmiech.
 Jeszcze troche kulalam, ale nie jest juz tak zle jak na poczatku. Nic nie zauwazy, przynajmniej niepowinien...
-Dlaczego tutaj dołaczyles? Tez miales problemy z czlowiekiem? Moze z rodzina?-Zapytalam, moze rozmowa przejezie na wlasciwy tor? Albo wrecz przeciwnie... I tak lepsze to niz ta przekleta cisza w ktorej siedze od tak dawna...
 <I co mi powiesz Scav?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz