Zadania

Zadania:


W lesie panuje głód i susza. Przez matową skórę wilków widzisz ich wystające żebra, a oczy Twoich towarzyszy są mętne. Sam cierpisz z powodu plagi. Wyruszasz na północ aby zdobyć pożywienie...
Forma: opowiadanie min. 600 słów.
Nagroda: możliwość "customizacji" imienia typu znaki specjalne, kolor, etc.

Zaczęło się. Nad naszym lasem słychać było strzały, a potem odkryli nas. Zostajesz porwany przez wysokich dwunogów, ale uciekasz. Przez drogę powrotną cały czas męczy Cię poczucie, że jesteś śledzony...
Forma: opowiadanie min. 1200 słów.
Nagroda: dowolna zmiana cech

Wyszedłeś poza obręb watahy na spacer. Nagle czujesz zapach wilka, bynajmniej nie z Twojej rodziny. Okazuje się, że jest nim stary, schorowany basior wrogo nastawiony do Ciebie. Zaczynasz z nim walkę...
Forma: opowiadanie min. 500 słów
Nagroda: przyłączenie wybranego przez Ciebie miejsca do terenów watahy, podwyższenie rangi

Poszedłeś na spacer po lesie. Nagle spotykasz roztargnionego Alfę. Ten mówi ci, byś poszedł w las i śledził tajemniczego wilka który tak go zaniepokoił. Skinąłeś łbem i oddaliłeś się w głąb puszczy. Leżysz sobie i próbujesz się odprężyć, ale prośba Alfy nie daje ci spokoju. Postanawiasz ruszyć w pogoń za tajemniczym osobnikiem. Gdy zacząłeś się rozglądać, od razu zauważyłeś biegnącego wilka…
Forma: Opowiadanie min. 600 słów
Nagroda: 10 srebrników, dołączenie tego wilka jako postaci NPC

Polujesz na jelenie w sercu lasu. Nagle do twoich uszu dobiegają tajemnicze dźwięki. Chwilę później dostrzegasz stado wrogo nastawionych zwierząt, które wzięły się tu nie wiadomo skąd. Nie rozpoznajesz ich. Chowasz się w krzakach, ale zwierzęta robią się niespokojne… i chyba są głodne. Wyczuły twój zapach i rozpoczęły poszukiwania. Są coraz bliżej twojej kryjówki…
Forma: Opowiadanie min. 600 słów
Nagroda: Dodanie takiego zwierzęcia jako twojego towarzysza, jeśli chcesz

Opisz ze szczegółami historię twojego wilka.
Forma: Opowiadanie min. 1500 słów
Nagroda: Dowolny amulet o dowolnych właściwościach (nie musi być z targu), +10 punktów do każdej umiejętności

Przechadzasz się po lesie. Nagle przypadkiem trafiasz na potok. Zatrzymujesz się przy nim, wahając się co robić dalej – zostać czy kontynuować spacer? W końcu postanawiasz zostać. Pływasz sobie dla relaksu, od czasu do czasu zanurzając się w wodzie, aż nagle coś poruszyło się w krzakach. Zacząłeś skradać się bliżej, a gdy byłeś już tuż obok, rozchyliłeś gałęzie krzewów...
Forma: Opowiadanie min. 1000 słów
Nagroda: 15 srebrników, możliwość zmiany wyglądu wilka

Byłeś bardzo głodny, więc ruszyłeś na polowanie. Czatujesz na zwierzynę,, a gdy w końcu coś poruszyło sie w krzakach, myśląc, że to jeleń, wyskoczyłeś z ukrycia, dopadając zwierzyny. Okazało się, że to rozjuszony dzik, a wraz z nim głodny lis i dwa żubry. Zwierzęta spostrzegły cię natychmiast ruszyły do ataku, szarżując na ciebie.
Forma: Opowiadanie min. 800 słów
Nagroda: Garść ziół i 5 srebrników

Dokonaj czegoś, po czym Twój wilk będzie rozpoznawalny wśród innych.
Forma: Opowiadanie min. 600 słów
Nagroda: Przyrostek

Zostajesz porwany przez ludzi i włączony do projektu "Wolfdog". Projekt ten szkoli różne psowate do walki. 
Forma: Opowiadanie min. 700 słów
Nagroda: Zdolność walki ostrzami, +15 punktów do ataku i obrony

Zadania grupowe

Aby wykonać jedno z tych zadań, wszystkie miejsca muszą zostać zapełnione.

Spacerujesz sobie wraz z zaprzyjaźnionym wilkiem i czujesz, jakby coś ukąsiło Cię w łopatkę. Następnie padasz bez życia, gdyż była to strzałka usypiająca.
Budzisz się w domu ludzi. Są dla Ciebie mili, mają małą dziewczynkę imieniem Lana, która bardzo Cię polubiła. Chcesz jednak wrócić do domu.
Forma: Opowiadanie min. 700 słów
Nagroda: Umiejętność walki czymkolwiek (ale bez przesady), 150 srebrników,  +20 pkt do rozdzielenia
Zapisane wilki 0/2:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz