środa, 24 sierpnia 2016

Od Mirabilisa (cd ?)

Skuliłem się w kącie, ale biały basior wyraźnie mnie dojrzał. Ale, co dziwne, rozpromienił się na ten widok i wybiegł z gawry.
Owszem, świat był piękny, ale także i okrutny. Na razie nie chciałem go poznawać bardziej.
Nie chciałem umierać.
Zauważyłem, że Celly i Floe nie trzymają się teraz matki, ale bez celu błąkają się po gawrze. I o ile mniejsza z wader była wystraszona, o tyle Celestial była po prostu wściekła, że ktoś zniweczył jej plan wyjścia na zewnątrz.
Zastanawiałem się, kiedy będziemy mogli już samodzielnie wychodzić z gawry i nie będą na nas cały czas zwracać uwagi. Wiem, że Snorri mówił coś o dwóch miesiącach, kiedy to będziemy się uczyli... no. Jak być wilkiem. A wilki nie siedzą cały dzień w legowiskach, prawda? Poza tym, mama mówiła, że w wieku sześciu miesięcy już będziemy polować jak dorośli!
<Ktokolwiek?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz