Czym jest wyprawa?
Wyprawa jest samotną (lub grupową) wycieczką w nieznane. Może mieć różne cele: odkrywcza, a może po prostu takie hobby danej osoby.
Jak ruszyć w wyprawę?
To proste! Piszesz do któregoś z administratorów (Snorri, Calme), zawiadamiając ich o tym. Potem możesz dodać opowiadanie z wyruszenia. Można wyruszyć na dowolną ilość czasu. (Uwaga! Im dłuższa wyprawa, tym większe ryzyko, że wilkowi się coś stanie). Po powrocie z niej należy wysłać opowiadanie opowiadające o tym.
Co można z tego mieć?
Wyruszając na wyprawę możesz z niej przynieść bardzo dużo rzeczy, zaczynając od srebrników, kończąc na rzadkich przedmiotach.
Przedmioty są losowane! Nie ma wybierania (chyba, że chodzi o miasto i fiord).
Tereny na wyprawę:
Puszcza
Minimalny czas wyprawy: 1h
Ryzyko: 1/10
Przedmioty: srebrniki (max. 20), amulety, zioła
Tundra
![](http://orig00.deviantart.net/0929/f/2012/362/7/3/attempt_of_the_tundra_scene_by_andrekosslick-d5ph73k.jpg)
Minimalny czas wyprawy: 12h
Ryzyko: 3/10
Przedmioty: srebrniki (30-50), amulet miłości, mała śmierć
Wybrzeże
Wybrzeże
Minimalny czas wyprawy: 24h
Ryzyko: 4/10
Przedmioty: srebrniki (max. 25), dowolne amulety, zioła
Oaza
![](http://www.oaza-mira.net/Slike/okb-2.jpg)
Minimalny czas: 22h
Ryzyko: 2/10
Przedmioty: ochra, srebrniki (20-25), amulet siły
Miasto ludzkie
![](http://r-scale-ff.dcs.redcdn.pl/scale/o2/tvn/web-content/m/p1/i/c88d8d0a6097754525e02c2246d8d27f/3e7b60aa-dbb8-4466-95a0-5fd50dbbedda.jpg?type=1&srcmode=3&srcx=0/1&srcy=0/1&srcw=1920&srch=1080&dstw=1920&dsth=1080&quality=80)
Minimalny czas: 36h
Ryzyko: 5/10, 7/10 (w zależności od kręcących się ludzi)
Przedmioty: możliwość dodania i ustawienia partnera NPC (pies, wilk), srebrniki (50-70), dowolny przedmiot z dowolnymi właściwościami (nie musi być z targu)
Fiord
![](http://images.fineartamerica.com/images-medium-large/alexandra-fiord-ellesmere-island-jerry-kobalenko.jpg)
Minimalny czas: 48h
Ryzyko: 8/10
Przedmioty: srebrniki (max. 100), przedłużenie życia, dowolne przedmioty z dowolnymi właściwościami (nie muszą być z targu, max. 2)
Szare Pustkowie
Minimalny czas: 72h
Czarny Grzbiet
Minimalny czas: 24h
Szare Pustkowie
Minimalny czas: 72h
Ryzyko: 8/10
Przedmioty:
srebrniki (max. 70), dowolny przedmiot (niekoniecznie z targu), amulet odwagiCzarny Grzbiet
Minimalny czas: 24h
Ryzyko: 9/10
Przedmioty:
srebrniki (max. 150), amulet siły, dowolny przedmiot o dowolnych właściwościachTęczowa Dolina
Minimalny czas: 48h
Ryzyko: 5/10
Przedmioty:
srebrniki (max. 200), +10 punktów do węchu i wzrokuWieś
Minimalny czas: 12h
Ryzyko: 6/10
Przedmioty:
srebrniki (max. 50), +15 punktów do węchu, +5 punktów do szybkości.Gładkie Jezioro
Minimalny czas: 6h
Ryzyko: 3/10
Przedmioty:
srebrniki (max. 60), +15 punktów do wzroku, umiejętność szybkiego połowu rybPola
Minimalny czas: 10h
Ryzyko: 7/10 (w lato, wiosnę i zimę), 3/10 (na jesieni)
Przedmioty:
srebrniki (max. 20), +15 punktów do intelektu (i +15 obrony, jeśli wyruszamy w lato, wiosnę lub zimę)Chata Leśniczego
Minimalny czas: 6h
Ryzyko: 3-7/10 (zależnie od tego, czy leśniczy lubi wilki, czy nie :p)
Przedmioty:
srebrniki (max. 60), +10 punktów do wzroku i szybkości, przyjaźń lub wrogość z leśniczym wpisana w ciekawostkiSzosa pod lasem
Minimalny czas: 24h
Ryzyko: 8/10
Przedmioty:
srebrniki (max. 20), +10 punktów do wzroku i szybkości, +15 punktów do intelektuKlify
Minimalny czas: 10 h
Ryzyko: 6/10
Przedmioty:
srebrniki (max. 50), +5 punktów do szybkości, węchu i wzrokuWyżyny
Minimalny czas: 48 h
Ryzyko: 8/10 (zima oraz jesień) lub 5/10 (lato oraz wiosna)
Przedmioty: Umiejętność rozpoznawania jadalnych, leczniczych i trujących roślin, srebrnik w ilości 20, +10 punktów do szybkości (5 punktów w okresie lata/wiosny), +5 punktów do siły (w okresie zimy/jesieni)
Śnieżne szczyty
Minimalny czas: 72 h
Ryzyko: 9/10
Przedmioty: +15 do szybkości i ataku, +10 do intelektu i obrony oraz srebrniki (maks 100)
Wilki na wyprawie:
Floeado
Convel
Convel
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz