Wyprawy

Czym jest wyprawa?

Wyprawa jest samotną (lub grupową) wycieczką w nieznane. Może mieć różne cele: odkrywcza, a może po prostu takie hobby danej osoby.

Jak ruszyć w wyprawę?

To proste! Piszesz do któregoś z administratorów (Snorri, Calme), zawiadamiając ich o tym. Potem możesz dodać opowiadanie z wyruszenia. Można wyruszyć na dowolną ilość czasu. (Uwaga! Im dłuższa wyprawa, tym większe ryzyko, że wilkowi się coś stanie). Po powrocie z niej należy wysłać opowiadanie opowiadające o tym.

Co można z tego mieć?

Wyruszając na wyprawę możesz z niej przynieść bardzo dużo rzeczy, zaczynając od srebrników, kończąc na rzadkich przedmiotach. 
Przedmioty są losowane! Nie ma wybierania (chyba, że chodzi o miasto i fiord). 

Tereny na wyprawę:

Puszcza

 

Minimalny czas wyprawy: 1h

Ryzyko: 1/10

Przedmioty: srebrniki (max. 20), amulety, zioła

Tundra


Minimalny czas wyprawy: 12h
Ryzyko: 3/10
Przedmioty: srebrniki (30-50), amulet miłości, mała śmierć

Wybrzeże
Minimalny czas wyprawy: 24h
Ryzyko: 4/10
Przedmioty: srebrniki (max. 25), dowolne amulety, zioła


Oaza


Minimalny czas: 22h
Ryzyko: 2/10
Przedmioty: ochra, srebrniki (20-25), amulet siły

Miasto ludzkie

Minimalny czas: 36h
Ryzyko: 5/10, 7/10 (w zależności od kręcących się ludzi)
Przedmioty: możliwość dodania i ustawienia partnera NPC (pies, wilk), srebrniki (50-70), dowolny przedmiot z dowolnymi właściwościami (nie musi być z targu)

Fiord

Minimalny czas: 48h
Ryzyko: 8/10
Przedmioty: srebrniki (max. 100), przedłużenie życia, dowolne przedmioty z dowolnymi właściwościami (nie muszą być z targu, max. 2)

Szare Pustkowie
 Minimalny czas: 72h
Ryzyko: 8/10
Przedmioty: srebrniki (max. 70), dowolny przedmiot (niekoniecznie z targu), amulet odwagi

Czarny Grzbiet
 Minimalny czas: 24h
Ryzyko: 9/10
Przedmioty: srebrniki (max. 150), amulet siły, dowolny przedmiot o dowolnych właściwościach

Tęczowa Dolina
Minimalny czas: 48h
Ryzyko: 5/10
Przedmioty: srebrniki (max. 200), +10 punktów do węchu i wzroku

Wieś
Znalezione obrazy dla zapytania wieś
Minimalny czas: 12h
Ryzyko: 6/10
Przedmioty: srebrniki (max. 50), +15 punktów do węchu, +5 punktów do szybkości.

Gładkie Jezioro



Znalezione obrazy dla zapytania jezioro
Minimalny czas: 6h
Ryzyko: 3/10
Przedmioty: srebrniki (max. 60), +15 punktów do wzroku, umiejętność szybkiego połowu ryb

Pola

Znalezione obrazy dla zapytania pole
Minimalny czas: 10h
Ryzyko: 7/10 (w lato, wiosnę i zimę), 3/10 (na jesieni)
Przedmioty: srebrniki (max. 20), +15 punktów do intelektu (i +15 obrony, jeśli wyruszamy w lato, wiosnę lub zimę)

Chata Leśniczego

Znalezione obrazy dla zapytania chata w lesie
Minimalny czas: 6h
Ryzyko: 3-7/10 (zależnie od tego, czy leśniczy lubi wilki, czy nie :p)
Przedmioty: srebrniki (max. 60), +10 punktów do wzroku i szybkości, przyjaźń lub wrogość z leśniczym wpisana w ciekawostki

Szosa pod lasem
Znalezione obrazy dla zapytania szosa
Minimalny czas: 24h
Ryzyko: 8/10
Przedmioty: srebrniki (max. 20), +10 punktów do wzroku i szybkości, +15 punktów do intelektu

Klify 
 
Minimalny czas: 10 h
Ryzyko: 6/10
Przedmioty: srebrniki (max. 50), +5 punktów do szybkości, węchu i wzroku

Wyżyny
 
Minimalny czas: 48 h
Ryzyko: 8/10 (zima oraz jesień) lub 5/10 (lato oraz wiosna)
Przedmioty: Umiejętność rozpoznawania jadalnych, leczniczych i trujących roślin, srebrnik w ilości 20, +10 punktów do szybkości (5 punktów w okresie lata/wiosny), +5 punktów do siły (w okresie zimy/jesieni)

 Śnieżne szczyty

Minimalny czas: 72 h
Ryzyko: 9/10
Przedmioty: +15 do szybkości i ataku, +10 do intelektu i obrony oraz srebrniki (maks 100)

Wilki na wyprawie:

Floeado
Convel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz