czwartek, 5 stycznia 2017

Od Nigry Morto cd. Yoshiko

Byłam na polowaniu, gdy nagle moim oczom ukazał się wilk. Był na naszym terenie, więc trzeba było go sprawdzić. Najpierw stanęłam przed owym wilkiem i zaczęłam mu się przyglądać. Po sylwetce wilka wywnioskowałam, że to wadera. Miała jak to nazwać? Srebrno-żółtą sierść. Po chwili zaczęłam się do niej zbliżać. Byłam w przyjaznym nastawieniu, lecz wszystkie mięśnie miałam gotowe do odebrania ataku. Podeszłam do wadery i spytałam:
-Kim jesteś i czego tu szukasz?- Mój głos był bardziej ostry niż sądziłam.
-Jestem Yoshiko i włóczę się.
-Masz watahę?
-Nie.
-A chciałabyś dołączyć?
Wadera tylko pokiwała głową.
-Jestem Nigra Morto.
Ze strony wadery usłyszałam tylko ciche i krótkie przytaknięcie. Po paru minutach marszu doszliśmy do jaskini Calme. Przestapiłam łapami próg i spytałam:
-Calme? Jesteś?
-Tak, jestem.- Powiedziała wadera po czym podeszła.- Czego potrzebujesz?
-Znalazłam waderę i chciałam się zapytać czy może dołączyć.
-Oczywiście, a jak się nazywa?
-Yoshiko.
-Dobrze, powiedz jej, że ją przyjmuję.
-Okej, pa.- Powiedziałam po czym wyszłam.
Gdy doszłam do wadery to od razu poinformowałam ją, że może dołączyć i powiedziałam:
-Przedstawię ci członków.
-Mhm...- Odpowiedziała.
-Ta wadera z jaskini to alfa nazywa się Calme i ma trzy szczeniaki Celestial, Floeado i Shadow'a.
-A kim oni są?- Spytała wadera wskazując na dwa wilki.
-ten bez łapy to Grayback, a ta wadera to Kangae. W stadzie mamy jeszcze cztery wadery i dwa basiory je poznasz później bo nie mam siły ich szukać.
-Dobrze.
-A co chciałabyś teraz?

Yoshiko?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz