niedziela, 29 stycznia 2017

Od Moon cd Celestial

Wyjąłem małego pluszaka którego cały czas ukrywałem.
-To dla ciebie-powiedziałem i dałem jej pluszaka. Uśmiechnęła się i powiedziała
-Dziękuje Moon- Po tym ziewnęła szeroko i dodała cicho-Ja chyba pójdę spać-
-Dobrze -ułożyłem się obok niej i sam zasnąłem

***

Następnego dnia było jakoś inaczej. Nie musieliśmy już ukrywać naszej miłości więc... Było łatwiej. Spacerowaliśmy razem po lesie, razem polowaliśmy, razem spędzaliśmy cały czas. 
-Moon-
-tak?-
-Wiesz mam pytanie-
-Jakie?-Zapytałem z zaciekawieniem.
-Moon... Czy, ty nigdy mnie nie opuścisz-
-Celly... Jasne że tak, Nie opuściłem cię dotychczas i nie opuszczę cię nigdy-stwierdziłem a na pysku Celly zagościł ciepły uśmiech.
-Moon mam jeszcze jedno pytanie...

<Celestial????>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz