środa, 19 października 2016

Grayback cd Hiver

- O aurze... - zamyśliłem się. - Jedno moje oko jest takie jak jedno twoje, czyli po prostu jestem ślepy na to oko. Ale nie do końca. Nie uznaj mnie teraz za szaleńca, proszę. Tym "chorym" okiem widzę świat duchów, w tym aury. Twoja jest niebieska, właściwie to modra. Taka jak woda w potoku, czy czyste niebo.
Hiver jedno swoje ucho miała zwrócone w moją stronę, a drugie obracało się we wszystkie strony, nasłuchiwała. Gdzieś w oddali było słychać ożywiony świergot ptaków.
- Niebieska? Te aury cokolwiek oznaczają? - zapytała unosząc głowę do góry.
- Czasami. - odparłem. - Przykładowo, im intensywniejsza jest barwa twojej barwy, tym mniej jest w tobie fałszu i obłudy.
Wilczyca ułożyła się na ziemi, tak jakby uznała, że nie stwarzam żadnego zagrożenia.
- Twoja jest bardzo intensywna. - dodałem.
<Hiver? I co powiesz?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz