piątek, 1 lipca 2016

Convel cd Snorri

Od Convel CD Snorri
- Nie, dzięki. Zdecydowanie wolę polować sam, a z resztą teraz nawet nie jestem głodny - odparłem.
 Snorri kiwnął łbem na znak, że rozumie.
- To... co chcesz robić? - Zapytał nieco zagubiony Alfa. Zakładałem, że po prostu spodziewał się innej odpowiedzi.
- Nie wiem, chyba po prostu odpocznę - ziewnąłem przeciągle, układając się wygodnie pod drzewem.
- Aha, spoko. To ja... już sobie pójdę - powiedział Snorri i oddalił się gdzieś. Zamknąłem ślepia i oparłem łeb na łapach, zapadając w głęboki sen...
 Obudziło mnie szturchanie.
- Wstawaj, Convel! Śniadanie! - Ktoś wybudził mnie ze snu. Słodkiego snu...
 Otworzyłem jedno oko, a ujrzawszy sterczącego nade mną Snorriego, otworzyłem również drugie.
- Mówiłem, że wolę polować sam - fuknąłem.
- Ach, no tak... zapomniałem - zawstydził się basior.
- Ale skoro już mnie obudziłeś, to chyba pójdę z tobą - westchnąłem, podnosząc się z ziemi. Stanąłem stabilnie na czterech łapach i przeciągnąłem się, prostując kości.
 <Snorri?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz