wtorek, 26 lipca 2016

Harda cd Convel

- Mam dwa lata i pół roku. - odpowiedziałam, zresztą zgodnie z prawdą. - Czyli jestem już dojrzałym, dorosłym wilkiem. A ty?
- Od niedawna cztery. - odrzekł, chlapiąc mnie wodą.
Zachichotałam cicho i rozbryzgałam wodę w jego stronę. Czułam się naprawdę dobrze w jego towarzystwie, choć nie wiedziałam czemu. Spojrzałam z czułością na basiora. Może on też mnie chociaż troszkę lubi...?
- Możesz mówić mi "Contro". - zaproponował Convel, przyglądając mi się.
- Dobrze... Contro. - Skinęłam głową.
Po czym ze śmiechem skoczyłam na niego, przewracając go na rosnący nieopodal mech. Odpowiedział mi szczerym, promiennym uśmiechem. Zachowywaliśmy się jak dwa małe szczeniaki. Zamerdałam ogonem i pieszczotliwie pociągnęłam go za ucho. Potężny basior zamruczał cicho.
<Convel?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz