wtorek, 11 kwietnia 2017

Shika, cd. Nafis

Poczułem się urażony zachowaniem wadery. Mama zawsze mówi, że ja i Amber powinniśmy być wdzięczni wujkowi i cioci za to, że nam pomagają. Twierdzi, że to przez odejście taty. Kiedy pytam ją o to, dlaczego nas odpuścił, po prostu rzuca ,,Dowiesz się jak będziesz starszy".
Wiedziałem, że para Alfa ma szczeniaki w wieku moim i Berki, ale myślałem, że wiedzą o naszym istnieniu, tymczasem biała zareagowała dość dziwnie.
Stałem tak chwilę, nie wiedząc, co ze sobą zrobić. Ciotka nazwała ją Nafis. Byłem zmieszany, bo miałem wrażenie, że Naf dostała karę przeze mnie.
- Shika, kochanie, gdzie poszła mama? - zapytał wujek po długiej chwili ciszy.
- Na polowanie, razem z Amber! - szczeknąłem, ciesząc się, że ktoś wreszcie przerwał to milczenie - Ja też chciałem iść, ale mama powiedziała, że tylko bym jej przeszkadzał!
- Powiedz Kangae, że w razie czego nasza jaskinia jest na tyle duża, żeby zmieściła się tu również Am. - ciocia polizała mnie po głowie, po czym zniknęła w innej komnacie razem z wujkiem. Rozejrzałem się po pomieszczeniu. Ich mieszkanie  było o wiele większe od naszej nory i miało dużo pokoi. Potarłem nieśmiało łapą o łapę, zastanawiając się co właściwie porobić. Chciałem zagadać do Nafis, bo oprócz Amber nie znałem tu nikogo, ale bałem się, że dalej będzie zła. Mama zawsze mówi, że powinniśmy poznawać nowe osoby, a mi kazała jeszcze pomagać w tym Amber. Stwierdziłem jednak, że bawienie się samemu po raz kolejny może być nudne, więc po długiej chwili zebrałem się na odwagę i podszedłem nieśmiało do białej kulki futra.
- Hej! - zagadnąłem, o wiele głośniej niż zamierzałem. Ujrzałem, jak rówieśnica odwraca się, żeby na mnie spojrzeć.
- Czego chcesz? - burknęła, tracąc mną zainteresowanie.
- Ja... no ten... - zająknąłem się - Chciałem przeprosić. Nie wiedziałem, że będzie ci przykro jak tu przyjdę.
- Jasne. - mruknęła, po czym zapadła chwila ciszy - Po co w ogóle tu przychodzisz?
- Mama jest na polowaniu z moją siostrą. - odparłem, siadając na twardej skale.
- Też masz siostrę?
- Tak, ma na imię Berk... Amber.
- Ja mam starszą, Clestial. A ty?
- Młodszą. Mama mówi, że zaledwie o kilka minut.
- To tak ja i Nesi! Ale Cel jest strasznie stara, ma już nawet swoje dzieci!
- Znasz ich?
- Nie. - mruknęła z przekąsem - Ale wiem, że jej syn ma na imię tak, jak jej tata. Snorri II
- Mnie mama też nazwała po swoim tacie. - odparłem z dumą.
- Kim są w ogóle twoi rodzice?
- Kangae i Grayback.
<Nafis?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz